4 Ağustos 2012 Cumartesi

Google Ve Yeni Oluşumu

Google Bünyesine Yeni Oluşumlar Kattı

Google, dört yaşında yeni 1 web 2.0 firması olan Wildfire'ı aldığını ilan ettiği bir web site yazısı vasıtasıyla beyan etti. Google, bu elde etme ile kullanıcılara "sayfalarını, uygulamalarını, tweet'lerini, video filimlerini, sponsorluklarını, reklamlarını ve fazlasını tek 1 alandan yönetmeye" yaver olmak istiyor. Google'ın Wildfire için 250 milyon doları gözden çıkardığı ifade ediliyor, lakin bazı kaynaklara bakarak arama devi bu satın alma için 400 milyon dolar harcamış olabilir.




Wildfire, şu an Virgin, Cirque du Soleil, Gilt Group ve Spotify gibi markalar tarafından farklı sosyal word wide web sitelerinde sosyal spesiyaliteleri idare etmek üzere kullanılıyor. Satın alma ile birlikte firmanın kurucuları olan Victoria Ransom ve Alain Chuard, Google'a katılacak. Wildfire yardımıyla Google'a bilinmeyen çözümleme araçları iliştirilecek. Bu araçların gayeleri "daha güzel ve daha çok canlı içerik" ve "daha fazla manalı etkileşimler" kelimeleriyle aydınlığa kavuşturuluyor.

Wildfire ortak kurucuları, şirketin world-wide-web sitesinin blog'unda yaptıkları izahta Google ve Wildfire birleşiminin dijital medya pazarlamayı yönetme yönünden daha güzel 1 platform meydana getireceğine inandıklarını söylüyorlar: "Şimdilik, markaların kendi içtimai katılım ve reklam kampanyalarını bütün nette ve Fb, Twitter, YouTube, Google+, Pinterest, LinkedIn gibi tüm içtimai işlerde işletmelerine izin arzediyoruz ve alıcılarına zengin deneyimler sunmasını sağlıyoruz. Böylece Wilfire, her türlü zamanki gibi işlemeye sürüyor ve hizmetimizde 1 farklılık olmayacak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder